LEVERING

Algemeen

Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van PostNL. Wanneer u de verzendbevestiging per e-mail van ons hebt ontvangen hebben wij (een deel van) je bestelling ter bezorging aangeboden aan de bezorgdienst. Wij hebben geen invloed op eventuele vertraging die optreedt bij de sortering of bezorging door de bezorgdienst.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor onze artikelen die uit voorraad leverbaar zijn geldt dat wanneer u deze op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, u ze in het algemeen de twee dagen later in huis hebt (op feestdagen kunnen de bezorgtijden afwijken). In het geval dat u meerdere artikelen bij ons bestelt streven wij ernaar om alle artikelen in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Verzendbevestiging

U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. Op de website van PostNL kunt u, door middel van deze code, uw pakket volgen.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

Ja dat is mogelijk, u kunt dit gewoon in het bestelproces aangeven door een alternatief afleveradres te kiezen, Vervolgens vult u de gegevens in van het alternatieve afleveradres. Onder Adres(sen) wijzigen kunt u adressen toevoegen en beheren. Deze adressen kunt u eenvoudig selecteren als u bijvoorbeeld uw bestelling wilt laten bezorgen op een ander adres. U betaalt hiervoor geen extra kosten.

Verzendkosten

Wij rekenen €6,95 verzendkosten per bestelling.